пʼятниця, 8 травня 2015 р.

21 травня народні артисти перевтіляться в кельнерів

Сьогодні ваш столик обслуговуватиме народний артист…
Таку фразу можуть почути відвідувачі львівських ресторанів, які захочуть відпочити в улюбленому закладі 21 травня. Цього дня уже сьомий рік поспіль у нашому місті відзначатимуть День кельнера. Як і в попередні роки його гаслом стане «Подаруй кельнеру квітку» -- якщо вам подобається робота якогось кельнера чи кельнерки, то ви можете подарувати йому квітку. Львівський ресторатор Марк Зархін каже, що наприкінці робочого дня власники закладів порахують скільки квіток отримав кожен кельнер і того, хто найбільше зібрав квіток преміюватимуть.
Знимка www.wz.lviv.ua

Тим часом львівський ресторатор Вардкес Арзуманян розповів, як у 2009 році йому прийшла ідея запровадити таке свято. Тоді була криза у розвитку ресторанного бізнесу, і потрібно було придумати якусь акцію, яка б дала поштовх до її розвитку, заохотила клієнтів ресторанів цінувати роботу офіціантів. Ідея виявилась унікальною, адже ніде в світі немає аналогічного свята.
Ідея свята полягає у тому, що того дня відвідувачів обслуговують безпосередньо власники закладів а також відомі у місті люди, які на один день таким чином перевтялюються і пробують себе у новій якості. Наприклад того дня обслуговувати відвідувачів ресторанів  обслуговуватиме власник компанії Софтсерв Тарас Кіцмей, ведуться переговори з «Пікардійською терцією». Для відомого психіатра Олександра Фільца ця робота буде цікавою ще й з суто професійного погляду – аби краще вивчити психологію людей. Якщо, звісно, у пана професора на це вистачить сил… Також до акції долучиться чимало журналістів, наприклад ведучий радіо «Вголос» Андрій Чемес каже, що він мусить пригадати своє життя в Нью-Йорку де ось таким способом заробляв на життя. Журналіст розповів, що тоді відчув всі складнощі цієї роботи, яку, до того ж, поєднував з професією розвозчика піци на Манхеттені.
Ресторатор Марк Зархін зізнався, що його офіціанти не дуже люблять, коли їх шеф працює разом з ними. Адже він намагається не лише добре обслужити своїх відвідувачів, а й придивляється до роботи закладу з точки зору офіціанта, і потім вносить новації у його роботу. Отож приходить те ресторан, а там, якщо пощастить, ваш столик обслуговуватиме власник закладу, поважний директор великої фірми або ж ваш улюблений артист. Звісно, народний…