13 червня у Львові стартували унікальні перегони на антикварних автомобілях – близько 100 екіпажів старих машин показують свою майстерність на трасі так званого львівського трикутника.
Майдан біля входу до Львівського парку культури та відпочинку імені Богдана Хмельницького 13 червня заполонили старі автомобілі – саме тут відбувається старт кільцевих актомобільних гонок Леополіс Гран-прі. У змаганнях беруть участь близько 100 антикварних автомобілів. За словами голови автофанклубу «ЗАЗ-Козак» Володимира Кулинича це є змагання не на швидкість, а на точність та красу заїзду – екіпажам важливо проїхати трасу за час, який максимально наближений до заданого. А за відхилення від заданого часу нараховуються штрафні очки.
Знимка Михайла Дашковича |
Змагання розпочались з прогрівочного кола у якому взяли участь всі автомобілі. Після цього змагання продовжились у чотирьох класах – довоєнних автомобілів, післявоєнних автомобілів, окрім того окремі заїзди мали екіпажі ЗАЗ-965, тобто «горбатих» ЗАЗів а також 21-х «Волг» – автомобілів цих моделей є найбільше. Окрім того тут можна було бачити машини представницьких класів, як «Чайки», ЗІСи, спортивний «Ягуар» 1968 року власник якого приїхав аж із Варшави. Загалом у раллі беруть участь чимало екіпажів із Польщі а також Білорусі. Власник єдиного в Україні ГАЗ-А 1932 року випуску Руслан розповів, що його автомобіль часто знімають у кіно, він навіть не може пригадати всіх стрічок.
Унікальність змагань «Львівський трикутник» полягає у тому, що це чи не єдина траса у світі, яка прокладена не лише повністю у місті, а й по вулицях, які повністю викладені бруківкою – Дмитра Вітовського – Стрийській – Героїв Майдану. Тут є і круті повороти, і підйоми та спуски, що робить її надзвичайно складною.
Вперше змагання на цій трасі відбулись у 1932 році, а незабаром вона отримала статус Гран-Прі, тобто попередника Формули-1. Однак за радянської влади змагання припинились і лише у 2011 році вони були відновлені.
Немає коментарів:
Дописати коментар