вівторок, 15 вересня 2015 р.

Шляхами Колумба – Дмитро Резвой розповів, як він підкорятиме Атлантику

«Після завершення своєї подорожі хочу створити у Львові осередок океанічного веслування» -- ось такі плани озвучив нещодавно Дмитро Резвой, який у листопаді 2016 року планує вирушити у свою першу трансатлантичну подорож. Перетнути цей океан він планує на веслах, стартувавши з іспанського узбережжя і фінішувавши на острові Барбадос. Про свої наміри він оголосив на прес-конференції у готелі «Асторія». Прес-конференцію проводив разом із своїм батьком – Павлом Резвим, який уславився тим, що став найстарішою людиною, яка коли-небудь перетинала Атлантику на веслах. Отож Львів, який, як відомо розташований на Великому європейському вододілі може отримати справжню династію морських вовків. Не знаю, правда, чи хтось реєструє подібні династичні рекорди. Втім Дмитро зізнався, що він не ставить собі за мету встановлювати під час подорожі будь-які рекорди. Мовляв, плистиме в своє задоволення насолоджуючись морем та чистим повітрям. Щоправда задоволення доволі дороге, про що послухаємо самого Дмитра та його батька Павла Резвого.


Дмитро Резвой про маршрут та човен

Маршрут буде проходити від Іспанії до Барбадосу, така подорож займає зазвичай 2-3 місяці, іноді вона затягується на 4 місяці. Орієнтовно я пройду 5500-6000 кілометрів. Човен буде класичної форми, подібний використовував мій батько. Однак мій човен буде із кевлару та карбону. Разом з батьком працювали над проектом його дизайну, переробляли його деякі деталі, однак остаточно його розробляв голандський майстер, який займається дизайном яхт та човнів. Довжина човна складатиме 7 метрів 40 сантиметрів, ширина 1,8 м. Довжина основної кабіни складатиме 2 метри, вона слугуватиме за спальню, передня кабіна, яку використовуватиметься для багажу буде трохи меншою.

Про обладнання, яке Дмитро бере в подорож
Найголовніше з обладнання – це опріснювач, адже я не можу взяти з собою достатнього запасу води. Баласту в мене буде 200 кг і його треба буде постійно поповнювати. Буде морське радіо для зв’язку з кораблями. Зараз океанічні веслярі використовують пристрій, який постійно повідомляє координати човна, малює карту маршруту, тож зайшовши в інтернет можна побачити розташування човна. Звісно, буде тривожна кнопка та супутниковий телефон «Ірідіум». Крім того в дорогу беру пеліканкейс – герметичний чемодан у який можна заховати документи, якусь техніку. Додатково він має такі необхідні в океанічній подорожі властивості, як водонепроникність, також він не тоне у воді тримаючись на поверхні, як поплавок.
На борту будуть сонячні панелі, які забезпечуватимуть роботу опріснювача, радіо, заряджатимуть телефон. У човен буде вмонтований GPS, однак про запас беру ще ручний GPS.

Про їжу, яку Дмитро братиме в дорогу
Є спеціальна туристична їжа сухої заморозки. Вона дуже легка – її досить залити окропом. Зараз є дуже багато фірм, які займаються виготовленням туристичного харчування, батько використовував американське. Можливо мені вдасться знайти українську фірму, яка робить таке харчування. Потужності опріснювача – 3 літри води на годину цілком вистачить для моїх потреб. Для її приготування беру невеликий газовий балон, його можна використовувати як на палубі, так і в кабіні, також на ньому можна готувати юшку.

Про будівництво човна та фізичну підготовку до подорожі.
Будівництво човна я розпочну сам, згодом до роботи підключиться мій батько. Думаю, що це займе пів року. У мене немає можливості задля цього взяти відпустку, тому буду поєднувати будівництво та основну роботу. Треба враховувати, що будь-який акумулятор, що пройшов океан можна викидувати у сміття, тому нема сенсу використовувати надто дорогий. Наприклад мій батько в дорозі користувався звичайним автомобільним акумулятором. Спорядження буде мінімум, оскільки це зайвий вантаж.
Так само не маю часу на справжню фізичну підготовку до подорожі. Деякі веслярі спеціально набирають вагу, оскільки у будь якому випадку худнеш на 10-20 кілограм.

Про транспортування до Іспанії та підготовку в морі
Транспортуватиму до Іспанії човен контейнером, або ж доведеться причепити до моєї машини – все залежить від того, які кошти в мене будуть. Підготовка відбуватиметься в Англії, де буду виходити човном у море на кілька днів, щоб перевірити роботу обладнання, опріснювача. Ночуватиму також у човні – жодних готелів, адже треба звикнути жити у човні.
(Далі буде цікавіше)